​ توجه به محلات کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است

​  توجه به محلات کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است

 

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت توجه به محلات کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و اقدامات خوبی در دوره ششم در این زمینه صورت گرفته است .

وحید نیک روش در نشست اهالی کوی ریشهر در مسجد علی‌بن اصغر(ع) این محل در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجدبا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت مساجد از محوری ترین طرح مطالبات مردمی و پاسخگویی مسئولین می باشد و شورای ششم تا کنون در ۲۰ مسجد شهر بوشهر در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد پاسخگوی شهروندان بوشهری به صورت مستقیم بوده ایم .

وی با اشاره به عقب ماندگی های شهر گفت تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت‌های اصلی شورای ششم بود که خوشبختانه شاهد اتمام و بهره برداری تمام این پروژه ها می باشیم و در مورد پروژه فانوس دریایی نیز سرمایه گذار آن در حال اجرای پروژه می باشد و تلاش ما اجرای پروژه های مختلف به صورت متوازن در همه نقاط شهر با اولویت مناطق کم برخوردار می باشد .

رییس شورا آسفالت کوچه و معابر شهر بوشهر را یکی دیگر از مطالبات جدی شورا و مردم دانست که با اقداماتی صورت گرفت از حدود ۳۰۰ کوچه خاکی در سطح مناطق یک و دو ،درمنطقه یک کلیه کوچه ها آسفالت شده ودر منطقه دو از۲۲۰کوچه حدود ۲۰۰ کوچه آسفالت شده است و تا پایان تابستان پرونده کوچه خاکی در شهر بوشهر بسته می شود .

نیک روش از کاهش ۳۵۰میلیارد تومانی بودجه شهرداری از محل ارزش افزوده در سال گذشته خبر داد و گفت انتظار داریم دولت اعتبارات شهرداری ها از این محل راکامل پرداخت کند زیرا این اعتبارات همین عوارضی است که مردم برای توسعه و عمران شهر می دهند .

وی عدم نبود طرح تفصیلی تا سال ۹۷و ساخت و سازهای غیر مجاز را از مهمترین مسائل و مشکلات منطقه ۲ برشمرد و گفت به همین دلیل با کمبود سرانه فضاهی خدماتی، فرهنگی ، درمانی و ورزشی در این محلات مواجه هستیم که تلاش ما با همکاری بقیه دستگاه‌های متولی رفع این کمبودها می باشد .

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۱۴۶
کد خبر : ۳,۹۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه