استقبال شهرداری بوشهر از نوروز و مسافران نوروزی

استقبال شهرداری بوشهر از نوروز و مسافران نوروزی
در آستانه فرارسیدن ایام نوروز، شهرداری بوشهر با برپایی کمپ‌های اسکان موقت، آمادگی خود را برای پذیرایی از مسافران نوروزی اعلام کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر با بیان این مطلب گفت: این کمپ‌ها شامل سه مکان اصلی هستند: اقامتگاه ساحلی دهکده گردشگری واقع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، اقامتگاه ساحلی شغاب واقع در پارک شغاب، و اقامتگاه میدان انتظام که هرکدام با امکانات مناسب، آماده ارائه خدمات به گردشگران می‌باشند.

مختار کرمی، دبیر ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرداری بوشهر در این باره اظهار داشت: در شهرداری بوشهر با توجه به امکانات موجود، تمهیدات لازم برای اسکان راحت و امن مسافران در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوعی برای ایجاد خاطره‌ای خوش برای مهمانان نوروزی در محل کمپ‌ها و نوار ساحلی برگزار خواهد شد.

به‌گفته وی، با توجه به افزایش چشمگیر مسافران در سال‌های اخیر، شهرداری بوشهر اقدامات ویژه‌ای را برای تسهیل در امور گردشگران انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به بهبود زیرساخت‌های اقامتی، ارائه خدمات بهداشتی، احداث حمام و سرویس بهداشتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و... اشاره کرد. این اقدامات در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی گردشگران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بوشهر امیدوار است که با این تدابیر و مدیریت مناسب، تجربه‌ای به یادماندنی برای مسافران نوروزی رقم بزند.
۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۸۰
کد خبر : ۳,۸۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه