احداث کمپ دائمی اقامت مسافران در بوشهر ضروری است

احداث کمپ دائمی اقامت مسافران در بوشهر ضروری است

 

رییس شورای شهر بوشهر گفت احداث کمپ دائمی اقامت مسافران در شهر بوشهر ضروری است

وحید نیک روش در نشست با اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندر بوشهر با قدرانی از زحمات کارکنان شهرداری گفت امسال تلاش شد شهر با آمادگی خوبی آماده استقبال از نوروز شود و تجهیز و آماده سازی کمپ ها ، افزایش سرویس های بهداشتی ، تدوین برنامه های فرهنگی در نوار ساحل و فضا سازی شهری و نصب المان های نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان از جمله این اقدامات بود است .

وی افزود با توجه به اینکه در شهرداری تنوع خدمات وجود دارد که با انسجام و همدلی نیروهای شهرداری در حال خدمت رسانی هستند

رییس شورا تصریح کرددر شهر بوشهر در حوزه زیر ساخت ها به ویژه اماکن اقامتی با کمبود مواجه هستیم و به همین دلیل حجم زیادی از مسافران نسبت به نصب چادر در ساحل می کنند که ساماندهی آنها ضروری است زیرا این چادر ها فضای نامطلوب بصری ایجاد کردند .

وی با اشاره به اینکه بوشهر به یکی از مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است گفت احداث یک کمپ دائمی اسکان گردشگران ضروری است و در صورت اختصاص یک زمین مناسب در شهر بوشهر آماده ساخت این کمپ هستیم .

نیک روش خواستار آن شد مستند نوشته از کمبودها و کارهای جدیدی که مورد نیاز است در نوروز صورت گیرد تدوین و به شورا ارائه شود تا در کمیسیون های تخصصی شورا موارد بررسی قرار گیرد

نیک روش در پایان گفت امیدواریم امسال برگ زرینی در خدمت رسانی مدیریت شهری در نوروز باشد و بتوانیم رضایت گردشگرانی که به بوشهر می آیند را جلب کنیم

۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۵۰
کد خبر : ۳,۸۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه