خیابان شهید ماهینی در بوشهر به تمثال این شهید مزین شد

خیابان شهید ماهینی در بوشهر به تمثال این شهید مزین شد
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: خیابان شهید علیرضا ماهینی در منطقه 2 شهر بوشهر به تمثیلی بزرگ از این شهید مزین شد.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، محمد حسن محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: تمثال شهید ماهینی بر دیوار ساختمانی چند طبقه نقش بسته است که عمده هدف این طرح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی بیان کرد: شهید ماهینی از شهیدان شاخص بوشهر و حتی کشور است که بدون تردید نسل جدید باید بیش از پیش با وی و از رشادت‌هایش آشنا شوند.
محمدی اضافه کرد: نصب تمثال شهیدان در کوچه و معابر شهر به عنوان گام مهمی در ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان است که این مهم در معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر به صورت ویژه دنبال می شود.
وی یادآور شد: نمونه کار انجام شده پیش از این در خیابان شهید مطهری و با طراحی تمثال شهید یاسینی اجرا شده است که اکنون پس از گذشت چندین سال این مهم برای شهید ماهینی به عنوان یکی از شهیدان شاخص محقق شده است.
شهید علیرضا ماهینی با شهادت دکتر چمران، فرماندهی بخشی از ستاد جنگ‌های نامنظم منطقه جنوب را پذیرفت و در این عرصه رشادت‌های وی به حدی بود که او را فاتح بستان، سوسنگرد و مالک اشتر زمان لقب دادند.
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۵۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۱۵
کد خبر : ۳,۲۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه