هرس و سبک سازی درختان کنوکارپوس خیابان شهید عاشوری بوشهر با هدف سهولت در انتقال آنها به خارج از محیط شهری انجام شد

هرس و سبک سازی درختان کنوکارپوس خیابان شهید عاشوری بوشهر با هدف سهولت در انتقال آنها به خارج از محیط شهری انجام شد
هرس و سبک سازی درختان کنوکارپوس خیابان شهید عاشوری بوشهر با هدف سهولت در انتقال آنها به خارج از محیط شهری انجام شد / کاشت مجدد این درختان در مناطق فاقد تأسیسات شهری

 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، ساسان محبی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری پیرامون هرس و جابجایی درختان کنوکارپوس خیابان شهید عاشوری توضیحاتی بشرح ذیل دادند.

با توجه به مضرات درختان کِنوکارپوس و تخریب پیاده‌رو و سنگفرش خیابان شهید عاشوری توسط این گونه درختی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تصمیم به هرس و جابجایی درختان کنونی و جایگزین کردن گونه‌های مناسب کرده است.

در این راستا با هدف سهولت حمل  نسبت به هرس و سبک سازی درختان کنوکارپوس اقدام و سپس انتقال آنها به خارج از محدوده شهر و کاشت مجدد انجام می‌شود.

شایان ذکر است با هدف سهولت حمل درختان بوسیله کامیون، باید ارتفاع آنها با حفظ ریشه به ارتفاعی در حد ۲ تا ۳ متر برسد.
لذا پس از هرس و جابجایی همانند خیابان فرهنگ در بوشهر نسبت به انتخاب گونه درختی مناسب و کاشت آنها در خیابان شهید عاشوری اقدام خواهد شد.

اجرای این پروژه پس از هماهنگی با معاونت عمرانی و شهرداری منطقه یک و همچنین صدور مجوز صورت گرفته تا پس از انتخاب و کاشت گونه‌های مناسب تعمیرات سنگفرش پیاده راه و ساماندهی کانال خیابان یاد شده به نحو مطلوبی اجرایی شود.

گفتنی است محل کاشت درختان کنو‌کارپوس هرس و سبک‌سازی شده در مناطق فاقد تاسیسات شهری است که کار گودبرداری آن نیز انجام شده است.
۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۵۶
کد خبر : ۳,۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه