ممنوعیت نصب بنرهای تسلیت

بنرهای تسلیت از سطح شهر جمع آوری می‌شود

بنرهای تسلیت از سطح شهر جمع آوری می‌شود
این روزها برگزاری مراسم ختم به‌علت شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است و همین موضوع سبب شده تا نصب بنرهای تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم در سطح شهر رو به افزایش بگذارد. 
در همین راستا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به نقش این بیلبوردها در شیوع افسردگی در بین مردم تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر بارها درخصوص نصب این بنرها، اعتراضاتی از سوی شهروندان به سازمان فرهنگی شهرداری رسیده است. با توجه به اینکه این روزها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.
احمد بارگاهی با بیان اینکه از همشهریان بوشهری تقاضا داریم در این راه با ما همکاری لازم را داشته باشند، افزود: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند. 
وی با اشاره به الزام کانون‌های تبلیغاتی به چاپ نکردن بنرهای تسلیت و ترحیم ادامه داد: در وهله اول از شهروندان گرامی درخواست می‌کنیم از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند اما از امروز واحد زیباسازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز نسبت به جمع‌آوری بنرهای نصب شده اقدام خواهد کرد.
۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۴۹
تعداد بازدید : ۳,۵۹۵
کد خبر : ۲,۱۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه