ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری بندر بوشهر آغاز بکار کرد؛ استقبال شهردار بوشهر از مسافران نوروزی بوشهر

ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری بندر بوشهر آغاز بکار کرد؛  استقبال شهردار بوشهر از مسافران نوروزی بوشهر
همزمان با نخستین روز از سال نو، ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری بندر بوشهر در آئینی با حضور شهردار و شماری از معاونان در ورودی این شهر آغاز به کار کرد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین با تبریک فراررسیدن سال نو به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی اظهار کرد: شهرداری بوشهر با تمام ظرفیت آماده استقبال از مسافران نوروزی شده تا هم‌وطنان عزیزمان روزهایی خوش و خاطره‌انگیزی را در کرانه‌های نیلگون خلیج فارس سپری کنند.
وی بیان کرد: شهرداری بندر بوشهر در این ایام با احداث سه کمپ موقت، مسافران نوروزی را در دهکده گردشگری، میدان انتظام و پارک شغاب پذیرش می‌کند و این آمادگی را دارد که در صورت نیاز کمپ چهارم را هم در پارک لیان برپا کند.
حیدری ادامه داد: بوشهر در این چند سال به واسطه جاذبه‌های بی‌شمار خود همواره در بین سه مقصد اصلی گردشگران نوروزی کشور قرار داشته است که به فراخور این جایگاه، ستاد خدمات سفر شهرداری بوشهر از ماه‌ها پیش فعالیت مستمر خود را آغاز کرده است.
حیدری اظهار کرد: با شرایط آب و هوایی مطبوع در بوشهر و مهیا بودن تمامی شرایط بسیار خوش‌بین هستیم که امسال نیز بندر بوشهر بتواند در بین مقصدهای اصلی گردشگران نوروزی قرار گیرد.

 

گزارش تصویری

۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۰۹
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۰۷
کد خبر : ۳,۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه