با اهدای حکمی از سوی شهردار بندر بوشهر؛ سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر منصوب شد

با اهدای حکمی از سوی شهردار بندر بوشهر؛ سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر منصوب شد
شهردار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های ایرج حسین پور، طی حکمی جواد شکریان را به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر منصوب کرد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی شهرداری با جامعه هدف است که باید بتواند خدمات انجام شده را در کمترین زمان ممکن و با نهایت ظرافت و آراستگی به شهروندان اطلاع رسانی کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند شادابی و امید است روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات انجام شده رسالتی خطیر بر عهده دارند.

حیدری همچنین با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه ایرج حسین پور اظهار کرد: امید است جواد شکریان به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند رسانه‌ای خود بتواند وظایف تعیین شده را به صورت تمام و کمال محقق کند.

در متن حکم ابلاغی شهردار بوشهر خطاب به جواد شکریان آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، تجارب و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوشهر منصوب می‌شوید.

امید است در سایه تعاملات و همکاری های درون بخشی شاهد پیشرفت روزافزون آن حوزه و اطلاع رسانی گسترده خدمات شهرداری به شهروندان باشید.
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۲۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۵۱
کد خبر : ۳,۲۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه