شهرداری بوشهر و اداره کل زندان های استان در زمینه فرهنگی همکاری می کنند

شهرداری بوشهر و اداره کل زندان های استان در زمینه فرهنگی همکاری می کنند

شهردار بوشهر گفت: این شهرداری آمادگی دارد تا در زمینه فرهنگی، اجتماعی با اداره کل زندان های استان همکاری مشترک داشته باشد.

 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، حسین حیدری در نشست با مدیرکل زندان های استان بوشهر اظهار کرد: شهرداری بوشهر در تعامل با اداره کل زندان ها آمادگی دارد تا در قالب ظرفیت های قانونی خود خدمات موردنیاز را ارائه کند.

وی بیان کرد: بخشی از رسالت شهرداری کمک به کاهش میزان جمعیت ورودی به زندان است که این مهم نیازمند اجرای برنامه های مفید و مؤثری در حوزه اجتماعی است.

حیدری ادامه داد: برنامه های فرهنگی یک مقوله مهم و موردنیاز برای زندانیان است که باید برای هر چه غنی تر کردن آن اهتمام جدی صورت گیرد.

وی گفت: در این میان شهرداری بوشهر با استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آمادگی دارد همکاری های مشترکی با اداره کل زندان های استان بوشهر داشته باشد.

مدیرکل زندان های استان بوشهر نیز گفت: از شهرداری بوشهر نیز تقاضای همکاری و مشارکت برای تأمین اقلام ورزشی، اشتغال و مشارکت در امور اصلاحی و تربیتی زندانیان داریم.

سید محتشم حسینی افزود: ساماندهی معابر اطراف زندان با نصب سنگ فرش و کانیو و هدایت آب های سطحی از دیگر درخواست های اداره کل زندان های استان از شهرداری بندر بوشهر است.
۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۸۲
کد خبر : ۳,۱۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه