ساحل نیلگون خلیج فارس میزبان اجتماع مردمان میدان

ساحل نیلگون خلیج فارس میزبان اجتماع مردمان میدان


 حماسه بزرگ بوشهری‌ها در حمایت از ولایت

همشهریان بوشهری با حضور در میدان شهید رئیسعلی دلواری بار دیگر در حمایت از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مشت‌های خود را گره کردند.

امیر حسین احمد پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت : اجتماع بزرگ مردمان میدان در ساحل زیبای بوشهر با حضور چندین هزار نفری مردم ولایتمدار این بندر کهن همراه شد تا میهمانان برنامه از دیدن سیل جمعیت به وجد بیایند.

⬅️ در این مراسم، پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد به سخنرانی پرداخت.

🔹  مولودی‌خوانی به‌مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توسط کربلایی مهدی نظری و اجرای سرودهای انقلابی با همخوانی حاضران در اجتماع بزرگ *«مردمان میدان»* توسط مداح کشوری حاج ابوذر روحی از دیگر برنامه‌های برگزارشده در این مراسم بود. همچنین احداث غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی با همکاری هیأت‌های مذهبی در کنار این اجتماع بزرگ پذیرای شهروندان محترم بوشهری بود.

⬅️  بدیهی است این برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در میدان شهید رئیسعلی دلواری با حضور پرشور مردم شریف بوشهر و همچنین حضور مسئولین از جمله رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بوشهر برگزار شد و مورد استقبال و توجه شهروندان بوشهری قرار گرفت.

۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۷
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۸۹
کد خبر : ۳,۱۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه