کاشت۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در سطح شهر بوشهر

کاشت۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در سطح شهر بوشهر

کاشت۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در سطح شهر بوشهر / کاشت وسیع درختچه زینتی و زیبای برهان گلی برای اولین بار دربوشهر


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای زیباسازی و گسترش فضای سبز شهری و ایجاد محیط مطلوب و دلنشین جهت استفاده شهروندان کاشت بیش از ۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در معابر ، میادین و رفیوژهای سطح شهر بوشهر انجام شده است.

 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ساسان محبی با اشاره به اینکه پیش بینی کاشت گلهای فصلی تا پایان سال ۷۰ هزار گل بوده ولی با همت و تلاش کارگران و پرسنل زحمتکش این سازمان تا آبان ماه ۸۰ هزار گل و نشاء فصلی در سطح شهر کاشته شده که این رقم کاشت گل فصلی تا پایان سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی اظهار داشت برای اولین بار دربوشهر اقدام به کاشت وسیع درختچه زینتی و زیبای برهان گلی شده که سهم مهمی در زیبایی و تحول فضای سبز شهری ایجاد نموده و همچنین این درختچه زیبا مورد پسند و توجه مردم عزیز بوشهر نیز واقع شده است.

محبی در ادامه عنوان کرد این سارمان در راستای زیبا سازی فضاهای شهری؛ نسبت به نورپردازی المان ها، درختان و درختچه های بلوارها ورفیوژهای سطح شهر اقدام نمود که مورد استقبال و توجه شهروندان نیز قرار گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان محترم با توجه به هزینه های انجام شده خواستار دقت در نگهداری و مراقبت از فضاهای سبز شهری شدند.

 

گزارش تصویری

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۵۸۹
کد خبر : ۳,۱۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه