دستگاه‌های حفار در شهر بوشهر آسفالت و ترمیم حفاری‌ها را اصولی انجام دهند/ گلایه بوشهری‌ها از کیفیت نامرغوب آسفالت‌های ترمیم شده به حق است

دستگاه‌های حفار در شهر بوشهر آسفالت و ترمیم حفاری‌ها را اصولی انجام دهند/ گلایه بوشهری‌ها از کیفیت نامرغوب آسفالت‌های ترمیم شده به حق است

شهردار بندر بوشهر گفت: برخی از دستگاه‌های حفار مانند شرکت‌های آب و فاضلاب، برق و مخابرات پس از حفاری‌ها ترمیم را بخوبی انجام نمی‌دهند که این موضوع گلایه و نارضایتی بحق شهروندان را به  دنبال داشته است.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر: حسین صالحیان در نشست هم اندیشی با مدیر دفتر تسهیل‌گری محلات جنوبی بوشهر، اظهار داشت: در شهر بوشهر رویه نادرستی جا افتاده که کار ترمیم حفاری سایر دستگاه‌ها نیز برعهده شهرداری است در صورتی که هر دستگاهی که اقدام به حفاری می‌کند باید خودش نیز ترمیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
وی بیان کرد: در محله‌های جنوبی اجرا نشدن شبکه فاضلاب منجر به نازیبایی چهره شهر و همچنین نارضایتی شهروندان شده است که در همین راستا می‌طلبد از سوی شرکت آبفا توجه ویژه‌ای به این موضوع صورت گیرد.
صالحیان اظهار داشت: در چنین وضعیتی می‌طلبد با تامین اعتبار مناسب شرایطی فراهم شود تا شرکت آب و فاضلاب بتواند شبکه فاضلاب محلات جنوبی را به صورت تمام و کمال اجرایی کند.
وی افزود: در شهربوشهر و بویژه محلات جنوبی بخشی از رسالت ساماندهی و جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز متوجه شهرداری بندر بوشهر است که در این راستا تاکنون در چندین نوبت نسبت به احداث کانال‌ دفع آب‌های سطحی اقدام شده است.
صالحیان همچنین با تاکید بر ارائه آموزش شهروندی به شهروندان اظهار داشت: آموزش شهروندی یکی از رئوس برنامه‌های شهرداری بوشهر است چراکه تحقق این مهم در پیشبرد امور شهری نیز کمک شایانی ایفا می‌کند.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۳۹
تعداد بازدید : ۶۶۸
کد خبر : ۲,۵۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه