پیام تبریک شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)

پیام تبریک شهردار به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، مهندس حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر بمناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)با صدور پیامی این هفته را تبریک و تهنیت گفت. 
متن  پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ»
به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آیه 10»
 
نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است ، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبارجهانی است. در این هفته  روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده و جاری می شود.
هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) است چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک ها و نفاق ها را به یکرنگی مبدل نمود.بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.
تدبیر امام خمینی  (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.
 
 اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین ٬ فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
حسین صالحیان 
شهردار بندر بوشهر
۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۶۳۶
کد خبر : ۲,۱۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه