حسن شجاعی پور سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر خبر از بررسی و مطالعه و برنامه ریزی در جهت مجهز کردن سازمان حمل و نقل بار و مسافر به سامانه هوشمند حمل و نقل داد.

حسن شجاعی پور سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر خبر از بررسی و مطالعه و برنامه ریزی در جهت مجهز کردن سازمان حمل و نقل بار و مسافر به سامانه هوشمند حمل و نقل داد.
 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ایشان با بیان اینکه این سازمان با  مشکلاتی از جمله  عدم وصول درآمدها ٬ عدم نداشتن باربرگ و مشکلات کارت سوخت و از این قبیل مواجه است یکی از راهکارهای لازم در این خصوص را راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل بار و مسافر اعلام کرد.

وی با توجه به اهمیت مدیریت زمان و سرعت عمل و کم کردن ترددهای غیر ضروری مجهز کردن سیستم را به این نرم افزار امری ضروری دانستند.

از مزایای راه اندازی سامانه :
هویت متمایز و ایجاد یک تصویر ملی پویا از شهرو جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاری ها و فعالیتهای اقتصادی ویژه در شهر با رویکرد شناسایي و ایجاد فرصت های جذاب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل گری جهت جذب و مشارکت این بخش در حوزه خدمات اصلی و پیرامونی حمل و نقل بار و کالای درون شهری و همچنین  ارتقای خلاقیت و سرزندگی در فضاهای شهری وافزایش پایداری اکولوژیک با تأکید بر کاهش آلاینده ها و رفع ناهنجاری های اجتماعی - محیطی با رویکرد کاهش آلاینده های هوا و صدا ناشی از حمل و نقل بار و کالای درون شهری  از طریق اعمال مدیریت جابجایی بار و کالا با رویکرد مدیریت حمل و نقل سبز تعریف کرد. احداث این زیرساخت ها در راستای ساماندهی خودروهای باری قبل از ورود به معابر درون شهری، ایجاد درامد پایدار برای شهرداری و سبب بهبود ترافیک شهری و ایمن‌سازی معابر شهری، تکریم حقوق شهروندی و ایجاد امنیت ناوگان بار شهری، جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و بهبود منظر شهری و ارائه امکانات رفاهی ویژه ناوگان باری شهری  می‌شود.
۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۰۵۰
کد خبر : ۱,۹۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه