فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به همه شهروندان بخصوص خانواده بزرگ شهرداری بندر بوشهر تبریک و تهنیت گفتند.

فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی عید سعید  فطر و حلول ماه شوال را به همه شهروندان بخصوص خانواده بزرگ شهرداری بندر بوشهر تبریک و تهنیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

پرودگار را سپاس و ستایش که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان ٬ ماه نزول قرآن، ماه بندگی و طاعت، یک بار دیگر به ما عطا کرد و فرصتی فراهم نمود تا با روزه داری در ماه خدا، ماه تهذیب و تزکیه نفس، ماه نزدیکی به آرزوها، به آرامش دست یابیم. عید سعید فطر، عید پاکی ها ٫ روز پاداش عبادت ها ی خالصانه، تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده مقام عظمی ولایت عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان میباشد. ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی و پرهیرگاری و حب به خدا برگرفتند. اینک بر خود لازم میدانم در آستانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مؤمنان روزه دار و شما شهروندان ولایت مدار این عید بزرگ را خدمت تمامی شهروندان بخصوص خانواده بزرگ شهرداری بوشهر تبریک عرض نموده واستمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت می نمایم. این عید بزرگ اسلامی را درحالی جشن می گیریم که همه گیری ویروس کرونا چالشی مشترک ایجاد نموده وما نیز در بدنه دولت و مدیریت شهری، تمام تلاش خود را جهت حمایت از شهروندان  و سلامت عمومی به کار خواهیم گرفت. به این امید که نور نوید بخش سلامتی و بهروزی بر جان همگان بتابد و از این بحران نیز با سربلندی عبور کنیم و به زودی شاهد جشن « غلبه بر ویروس کرونا » و «عید سلامتی» باشیم‌.

فردین خورشیدیان
سرپرست شهرداری  بندر بوشهر
۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۷۰۴
کد خبر : ۱,۹۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه