فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران ٬ جانبازان و شهدای دفاع مقدس ٬ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه هم میهنان عزیز و مردم غیور بوشهر تبریک گفتند.

فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  ایثارگران ٬ جانبازان و شهدای دفاع مقدس ٬  سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه هم میهنان عزیز و مردم غیور بوشهر تبری
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  ایثارگران ٬ جانبازان و شهدای دفاع مقدس ٬  سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه هم میهنان عزیز و مردم غیور بوشهر تبریک گفتند.
 متن پیام به این شرح است:
 
 بسم رب الشهدا و الصدیقین 
 
سالروز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس  نمادی به یاد ماندنی از استقامت و پیروزی ملت ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس به حساب می‌آید تا آنجا که همه معادلات جهانی و نقشه‌های دشمنان اسلام را به هم ریخت و شجاعت ٬ غیرت  ٬ از خودگذشتگی و وحدت ملت ایران و رزمندگان اسلام لرزه بر  دل دشمنان اسلام انداخت.
 
آزاد سازی خرمشهر در تاریخ رشادت های مردمان ایران به ثمر نشستن مبارزه مجددانه توأم  با ایمان جوانانی است که با دلی پر از امید و ایمان به خدا در برابر دشمنی تا به  دندان مسلح ایستادند و قدرت نظامی دشمن را به هم زدند. و چه زیبا معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) گفت : «خرمشهر را خدا آزاد کرد» 
 
به همین مناسبت در سالروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای «خونین شهر» را گرامی داشته و از خداوند متعال خواهانم به ما فرصتی دهد که ادامه‌دهنده راه آنها بوده و حافظان خوبی برای کشور  پر مهر وطن مان باشیم.
 
 فردین خورشیدیان
 سرپرست شهرداری بندر بوشهر
۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۴۲۱
کد خبر : ۱,۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه