برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹ در شهرداری بندر بوشهر

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹ در شهرداری بندر بوشهر
نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار در سال جاری به ریاست دکتر امیری شهردار بندر بوشهر و با حضور معاونان و رؤسای سازمان های تابعه شهرداری، مدیران و کارشناسان مربوطه در سالن همایش های شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار در سال جاری به ریاست دکتر امیری شهردار بندر بوشهر و با حضور معاونان و رؤسای سازمان های تابعه شهرداری، مدیران و کارشناسان مربوطه در سالن همایش های شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهردار بندر بوشهر  هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر نوروز عنوان کرد، وی با بیان اینکه امسال با رویکرد نوآوری و خلاقیت در زیباسازی شهری و توجه به ایجاد نوروزگاه، کارها به سمتی هدایت خواهد شد که علاوه بر توجه به مسافرین، همشهریان نیز بیشترین استفاده را از اقدامات صورت گرفته داشته باشند. 

تصریح نمودند با سلسله اقداماتی که قرار است در آستانه سال نو انجام شود ضرورت توجه ویژه به ایام خجسته نوروز را با جدیت دنبال خواهیم کرد. ایشان با اظهار اینکه برنامه ریزی های خوبی در این ستاد برای ایام نوروز ۹۹ شکل گرفته است افزودند بوشهر به دلیل همجواری با آب های نیلگون خلیج فارس و مناظر زیبا و دلنشین دریا و همچنین آب و هوای مطلوب و دل‌انگیز، هرساله از مقاصد اصلی گردشگری و توریستی کشور محسوب می شود.
 امیری با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوشهر طی سال های گذشته رتبه های بالا و خوبی را در سطح کشور کسب نموده است اضافه نمودند با هماهنگی‌های بین‌بخشی مجموعه دست اندرکار و پرهیز از موازی کاری ها و رفع نقاط ضعف و با استفاده از تجارب گذشته انتظار می رود بتوانیم خدمات شایان تر و بهینه تری نسبت به سالیان قبل به مسافران نوروزی ارائه نماییم. 
سید نورالدین امیری همچنین به مباحث ایمنی و امنیت و بازدید از کمپ ها و مکان هایی که برای اسکان مسافران نوروزی ۹۹ پیش بینی گردیده است هم اشاره و یادآور شدند مسئولان بازرسی از کمپ ها و مراکز اسکان تلاش کنند تا مسافران، نوروز را به بهترین وضع ممکن و در کمال آرامش و آسودگی خاطر سپری کرده و با رضایت مندی و خاطره ای خوش و زیبا بوشهر را به مقصد و دیارشان ترک نمایند.
شهردار بندر بوشهر در ادامه از حضورNGO( تشکل های مردم نهاد) و استفاده از ظرفیت های آنان در راستای بهره مندی و هم افزایی بیشتر با ستاد تسهیلات نوروزی، استقبال کرده و خواستار مشارکت جدی و فعال آنان گردیدند. 
امیری با اذعان به جانمایی مراکز اقامتی و اسکان مسافران نوروزی، دهکده گردشگری و پارک های لیان و شغاب را با توجه به زیرساخت ها و دارا بودن وسعت زیاد و امکانات کافی، بهترین محل های اسکان برای گردشگران وجذب توریست برشمردند و یادآور گردیدند با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز آینده سعی خواهیم کرد در چند جای سطح شهر از جمله دهکده گردشگری غرفه ها و بازارچه های اغذیه فروشی و صنایع دستی را برای رفاه حال مسافران عرضه نماییم. 
در ادامه مهدی عالی پور دبیر ستاد با تأکید بر هماهنگی بین سازمان هاو قسمت های مرتبط خواستار برنامه ریزی مطلوب در این زمینه شدند و اینکه همه تدابیر لازم جهت آماده نمودن امکانات رفاهی و بهداشتی و سرویسدهی مسافران در نظر گرفته شود.  
در پایان اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هرکدام به تفکیک با ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود مبنی بر هر چه باشکوه تر اجرا شدن برنامه های استقبال از بهار ۹۹ و خدمات رسانی بهتر در ایام تعطیلات نوروز به مسافران و شهروندان مطالبی را عنوان نمودند.



جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
جلسه ستاد تسهیلات سفر و استقبال از نوروز ۹۹
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۹۲۶
کد خبر : ۱,۶۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه