برگزاری جلسات تدوین بودجه و تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر

برگزاری جلسات تدوین بودجه و تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، وحید بارگاهی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات با هدف تدوین بودجه سال آینده و تعیین تعرفه های درآمدی، تصریح کرد: بررسی و تدوین بودجه و تعرفه های درآمدی و وصول به موقع این درآمدها، مدیریت شهری را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف بر طبق برنامه‌های پیش بینی شده یاری ‌می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری در ادامه اظهار داشت: برای بررسی و تدوین بودجه برگزاری جلسات خاص لازم است و در این جلسات باید نقاط قوت و ضعف بررسی گردد تا نهایتاً راهکار مناسب برای تدوین یک بودجه واقعی صورت گیرد.
وی افزود : امروز اگر بخواهیم در مدیریت شهری موفق باشیم باید مشارکت با شهروندان را بپذیریم و شهر را با همه خصوصیات و معیارهای خود مدون نموده تا بر اساس آنها الگو و چشم انداز برنامه ها و اهداف را تعریف نماییم و امیدواریم بتوانیم با همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر رشد و اعتلای شهر و خدمت به شهروندان ارجمند گام های استواری برداریم.
وحید بارگاهی بر تلاش همه جانبه بخش‌های مختلف برای وصول درآمدهای مصوب و رویکرد مشارکت محوری در موضوعات درآمدی تأکید کرد و افزود : در میان بخش‌هاى مختلف مدیریت شهرى، تامین منابع مالى و درآمدى شهردارى ها اهمیت ویژه اى دارد زیرا ازیک سو کسب درآمد شهردارى ها تاثیر عمده اى در ارائه خدمات به شهروندان دارد و از سوى دیگرفقدان درآمد کافى نه تنها سبب عدم ایجاد خدمات ضرورى در شهرمی‌شود بلکه اساسا اجراى تمامى طرح ها و برنامه هاى شهرى را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
بارگاهی در ادامه خاطرنشان کرد : تلاش داریم بودجه با یک الگو و سازوکار هدفمند و منطقی و بر اساس نیازهای شهروندان و توسعه شهر تهیه شود تا شهروندان عزیز بتوانند از نتایج آن بهره مند گردند.
حسین دیری زاده سرپرست اداره وصول و درآمدهای شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: رویکرد شهرداری بندر بوشهر در خصوص تعرفه منابع درآمدی سال 1399 با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه ؛ این است که درآمدهای مندرج در تعرفه جاری را بدون تغییر و افزایش یا با حداقل تغییرات، تنظیم و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر بوشهر ارسال نماید .
وی افزود: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دو سویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر برای مدیریت شهری، ارائه خدمات شهری مناسب‌تر به همشهریان و توسعه و آبادانی شهر می باشد.

دیری زاده در پایان ابراز امیدواری نمود: تمامی بخشهای مربوطه با همکاری و هماهنگی لازم، مجموعه را در جهت رسیدن به اهداف و ظرفیت های پایدار درآمدی یاری نمایند.



تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
تعرفه های درآمدی شهرداری بندر بوشهر
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۶۲۵
کد خبر : ۱,۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه