در نشست شهردار با سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد؛ آغاز به کار 3 طرح بزرگ فرهنگی – اجتماعی تا پایان سال جاری

در نشست شهردار با سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد؛ آغاز به کار 3 طرح بزرگ فرهنگی – اجتماعی تا پایان سال جاری
 
نشست سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با شهردار بندر بوشهر با موضوع بررسی طرح‌های کلان پیش روی این سازمان نظیر راه‌اندازی مرکز آموزش و توسعه رسانه‌های مجازی (نمای شهر)، خانه بوشهرگردی و مرکز آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (خانه خدمات اجتماعی) در دفتر شهردار بندر بوشهر برگزار شد.
در این نشست سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان فرهنگی از زمان سرپرستی ایشان تصریح کرد: پیشبرد طرح‌های کلان پیش رو با موضوعات فرهنگی و اجتماعی که مصوبه شورای اسلامی شهر را نیز دارا هستند، از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان است و به‌زودی در صورت تامین اعتبار این طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید.
دکتر احمد بارگاهی در ادامه با بیان این‌که مسوولیت‌های اجتماعی در سازمان فرهنگی به نسبت اقدامات فرهنگی و ورزشی در سال‌های اخیر مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: اداره اجتماعی در این سازمان کار خود را با قدرت بیشتری آغاز کرده و در صورت مساعدت لازم از سوی شهردار محترم، فعالیت‌های مدون و برنامه‌های جامعی در این زمینه برگزار خواهد شد.
شهردار بندر بوشهر نیز در این نشست با کلیات طرح‌های ارائه شده از سوی سازمان فرهنگی موافقت نموده و خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای انجام این طرح‌ها شد.
دکتر سیدنورالدین امیری، طرح‌های راه‌اندازی مرکز آموزش و توسعه رسانه‌های مجازی (نمای شهر)، خانه بوشهرگردی و مرکز آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (خانه خدمات اجتماعی) را از جمله طرح‌های مناسب در حوزه‌های اجتماعی - فرهنگی عنوان کرد و از سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری خواست تا ضمن آماده‌سازی برآوردهای مالی این طرح‌ها، با توجه به داشتن مصوبه شورا، برای اجرای این طرح‌ها اقدام کند.
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۲۲۵
کد خبر : ۱,۶۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه