فرهنگ سازی در خصوص نگهداری فضای سبز با جدیت دنبال می شود

فرهنگ سازی در خصوص نگهداری فضای سبز با جدیت دنبال می شود

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر در راستای بالابردن سطح آگاهی های علمی دانش آموزان، یک دوره کارگاه علمی آموزشی کاشت و نگهداری گل و گیاه در نهالستان شهرداری بندر بوشهر برگزار نمود.

در این کارگاه، عظیمی کارشناس سازمان سیما منظر و فضای سبزشهری شهرداری بندربوشهر به صورت تئوری و عملی اصول صحیح کاشت و نگهداری گل و گیاه را به دانش آموزان آموزش دادند و از آن‌ها خواستند تا نگهبان فضای سبز و طبیعت شهرو دیارشان باشند.
عظیمی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص نگهداری فضای سبز توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است ، گفت: در این راستا دانش آموزان مدارس سطح شهربوشهر در مقاطع تحصیلی مختلف در نهالستان شهرداری توسط باغبانان و کارشناسان این سازمان، عملیات کاشت و نگهداری گل و گیاه و چگونگی حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری را فرا می‌گیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد : در این دوره آموزشی علاوه برآموزش نکات مهم و قابل توجه در کاشت و نگهداری گل و گیاه به دانش آموزان ، آموزش‌های لازم در خصوص حفظ نظافت معابرعمومی سطح شهر و چگونگی حفظ و نگهداری و استفاده بهینه از فضاهای سبز شهری و پارک‌ها به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.
بدیهی است این هفته دانش آموزان دبستان معینی بوشهر مهمان نهالستان فضای سبز شهرداری بندر بوشهر بودند.

نهالستان
نهالستان
نهالستان
نهالستان
نهالستان
نهالستان
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۱۵۹
کد خبر : ۱,۶۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه