سرپرست سازمان مدیریت پسماند: 120 مخزن زباله مکانیزه جدید خریداری و نصب شد

سرپرست سازمان مدیریت پسماند: 120 مخزن زباله مکانیزه جدید خریداری و نصب شد
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، 120 مخزن زباله مکانیزه جدید در نقاط مختلف شهر بوشهر نصب شد.
 
عبدالله کردگار سرپرست سازمان مدیریت پسماند گفت: با توجه به تاکید شهردار محترم بندر بوشهر در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بهتر سطح شهر با همت حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر، 120 مخزن جدید جمع آوری زباله در خیابانهای اصلی، معابر و کوچه های فرعی محلات و مناطق شهر بوشهر که با کمبود مخزن مواجه بوده اند، نصب گردید.
 
کردگار در ادامه افزود: اجرای این طرح در راستای اجرای قانون مدیریت پسماند و به منظور بهینه سازی برای جمع آوری زباله بصورت مکانیزه در محلات شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. وی با بیان این موضوع که تعداد زیادی از مخازن زباله سطح شهر نیاز به ترمیم و جایگزین شدن با مخازن جدید دارند، افزود: در برخی محلات و خیابانها مخازن جمع آوری زباله دچار مشکلاتی نظیر تخریب یا فرسودگی شده که برای جبران این نقیصه، مخازن جدید خریداری شده و توزیع آنها در سطح محلات، خیابان ها و کوچه های مورد نیاز ادامه دارد.
 
وی اظهار داشت: مخزن زباله مکانیزه از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر محسوب می شود که به جهت نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماریهای میکروبی و همچنین تامین رفاه حال شهروندان محترم از جایگاه ویژه ای نزد مدیران شهری و شهرداری برخوردار است. 
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: تمام تلاش سازمان مدیریت پسماند و حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر بر این است تا با اقدامات شبانه روزی در زمینه پاکسازی، رفت و روب، جمع آوری ضایعات، نخاله و زباله و شستشوی معابر، بتوانیم رضایت شهروندان را از محیط اطراف و محل زندگی خود جلب نماییم. 
 
کردگار در پایان اظهار داشت: شهروندان در محلات مختلف سطح شهر میتوانند در خواست خود برای نصب مخزن را از طریق ارتباط با سازمان مدیریت پسماند و یا تماس با سامانه 137 شهرداری بندر بوشهر اعلام دارند تا پس از بازدید میدانی و امکان نصب و جانمایی مناسب توسط کارشناسان این سازمان، اقدام لازم انجام پذیرد.



مخزن زباله مکانیزه
مخزن زباله مکانیزه
مخزن زباله مکانیزه
۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۸۲۴
کد خبر : ۱,۵۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه