اعضای هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر بوشهرمنصوب شدند

اعضای هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر بوشهرمنصوب شدند
در جلسه ای با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، اعضای هیئت اجرایی استان بوشهر منصوب شدند .

 

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، در جلسه ای با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، اعضای هیئت اجرایی استان بوشهر منصوب شدند . 

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در دیدار با گراوند استاندار بوشهر از تشکیل هیئت های اجرایی با هدف تسریع بازآفرینی و نوسازی محلات هدف در سراسر کشور خبر داد و افزود : با تشکیل هیئت های اجرایی در استانها سرعت بازآفرینی شهری افزایش می یابد . در پایان این دیدار ، هیئت اجرایی استان متشکل از مهندس ستوده (معاون امور عمرانی استاندار) دکتر سیدنورالدین امیری (شهردار بندر بوشهر) مهندس رستمی(مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر) ضمن معرفی به عنوان اعضای هیئت اجرایی استان احکام جداگانه خود را از دست معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و استاندار بوشهر دریافت نمودند . 

در متن این حکم آمده است : 
نظر به مصوبه جلسه مورخ 98/3/23 ستاد بازآفرینی استان ، مبنی بر تشکیل ((هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر بوشهر)) ، با هدف راهبری اجرای برنامه بازآفرینی محله های هدف ، کاهش بروکراسی اداری و تسریع در اجرای برنامه ، با توجه به تخصص ، تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر بوشهر منصوب می شوید . با توجه به سیاستهای کلی نظام در بخش مسکن و شهرسازی ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید بر احیای بافت های فرسوده شهری و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهوری به مبحث بازآفرینی شهری و ارتقای کیفیت زندگی مردم ، لازم است با استفاده از تجارب گذشته ضمن توجه به حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذینفعان به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی سرعت بخشیده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید . امید است با اتکاء به الطاف الهی ، در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیتها و استعدادهای بالقوه ملی و استانی اهتمام ویژه داشته و با بهره گیری از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید .

متن حکم
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۶۳۸
کد خبر : ۱,۳۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه