تقویت سامانه 137 دغدغه مدیریت شهری است

تقویت سامانه 137 دغدغه مدیریت شهری است
جلسه هم اندیشی سامانه 137 شهرداری بندر بوشهر با حضور سیدنورالدین امیری شهردار و مسئولین مربوطه در شهرداری بوشهر برگزار شد .

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جلسه هم اندیشی سامانه 137 شهرداری بندر بوشهر با حضور سیدنورالدین امیری شهردار و مسئولین مربوطه در شهرداری بوشهر برگزار شد.

در این جلسه که با هدف ارتقای سطح بهره وری، بهبود عملکرد و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان برگزار شد، ابتدا  مسئول سامانه 137 شهرداری، گزارش جامع و کاملی از وضعیت این سامانه ارائه نمود .

 مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری، ضمن تقدیر از شهردار محترم به دلیل توجه ویژه به این سامانه ، اظهار کرد: این معاونت با بهره گیری از کلیه ظرفیتهای موجود، بیش از پیش در خدمت مدیریت شهری جهت افزایش سطح مشارکت شهروندان و نیز کسب رضایت حداکثری خواهد بود .

عالی پور  تلاش در جهت پیگیری گزارشهای عملکردی سامانه 137، جهت افزایش کمی وکیفی سطح خدمات و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان را از اولویت های برنامه های کاری خود اعلام نمود.

سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر، تقویت سامانه 137 شهرداری را عاملی موثر در  رشد مردم سالاری، مشارکت مردمی و مالکیت مردم در شهر عنوان کرد و افزود: 137 یک سامانه بسیار مهم و حیاتی در ارتقای اعتماد، همدلی و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است.

امیری با بیان اینکه اقدامات این سامانه، سبب آگاهی به نیازها، مسائل و مشکلات شهری از زبان مردم شده و رشد و پیشرفت شهر و مرتفع کردن مشکلات را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: با وجود چنین سامانه‌ای مردم خود را مالک شهر می‌دانند و از سویی دیگر مسئولان از مطالبات مردم آگاه می شوند، بدون اینکه هزینه‌ای بدهند.

ایشان با اشاره به اینکه با این ارتباطات در واقع سرمایه اجتماعی در شهر رشد بیشتری می‌کند، تصریح کرد: از جمله الزامات تقویت این سامانه از سویی پاسخگویی به موقع، به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان نیاز دارد و از سوی دیگر توجه ویژه به نیروی انسانی فعال در این مرکز از حیث تجربه، تخصص، خبرگی، مهارت‌های ارتباطی، تسلط بر برنامه‌ها در موضوعات شهری را می‌طلبد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت این سامانه در همه سطوح نشانه دغدغه مجموعه مدیریت شهری نسبت به مطالبات مردم از سوی شهرداری است که این حس پاسخگویی شهرداری به مردم می‌تواند معیاری برای ارزیابی مدیران قلمداد شود .


جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137
جلسه ساماندهی سامانه 137

۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۳,۲۲۹
کد خبر : ۱,۳۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

آدرس ستاد مرکزی :

بوشهر- خ چهارباندی -سازمان مدیریت پسماند
شهرداری بوشهر

تلفن : 33321467

فکس : 333321467

رایانامه : info@buwmo.ir

نقشه